

Nemohu najít produkt/výrobek?
Neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 377 322 626, e-mailem info@sunexclean.cz nebo prostřednictvím poptávkového formuláře
Je zboží v e-shopu vše, co nabízíte?
Určitě ne. Na e-shopu k 1.12.2021 naleznete okolo 1500 položek od úklidové chemie a prostředků, přes mycí stroje a příslušenství. Náš sortiment je mnoho násobně větší a snažíme se o průběžné doplňování.
Potřebuji servis úklidového stroje
Servis zajišťujeme pro více než 20 značek výrobců. Vše o servisu nalezenete ZDE
Jak lze uhradit objednané zboží?
Pro objednávky na našem e-shopu nabízíme možnost úhrady při objednání na Vámi zvolenou adresu buď formou dobírky nebo převodem na bankovní účet předem.
Lze vyzvednou zboží na Vaší prodejně?
Ano, zboží si lze po úhradě předem (v případě vytvoření objednávky přes náš e-shop) vyzvednout v pracovní dny od 7:30-15:00 hod. Pokud preferujete osobní odběr, lze v místě provozovny uhradit za zakoupené zboží hotově nebo kartou.
Jaké jsou dodací lhůty?
Zboží, které je skladem se snažíme expedovat do jednoho pracovního dne. U zboží, které je na objednávku je dodací doba individuální. Pro přesnější termín nás neváhejte kontaktovat.
Je vše skladem vše, jak je uvedeno?
Ano, ale může se stát, že zboží bylo doprodáno a další naskladnění je naplánováné na následující pracovní den. Pokud by se však stalo, že by byla delší čekací doba objednaného zboží, budeme Vás informovat.
Kolik stojí poštovné?
Cenu dopravy nalezenete v sekci DOPRAVA
Nepřišlo mi potvrzení o vytvořené objednávce?
Po vytvoření objednávky a kliknutím na políčko DOKONČIT OBJEDNÁVKU Vám automatický systém zašle potvrzení objednávky na Vámi zadanou e-mailovou adresu. V případě, že do pěti minut nepřijde toto potvrzení, zkontrolujte složku SPAM/HROMADNÉ. Pokud ani po té nenaleznete potvrzení, kontaktujte nás na náš e-mail info@sunexclean.cz
Lze sledovat objednané zboží?
Po předání balíčku dopravci Vám přijde na uvedený mail v objednávce sledovací číslo balíku. Pokud mail nenaleznete v své e-mailové schránce, podívejte se do složky SPAM/HROMADNÉ. Případně napište číslo objednávky a sledovací kód Vám samozřejmě zašleme.
Chci zboží reklamovat
Reklamační řád naleznete na stránce OBCHODNÍ PODMÍNKY